Poštovani kupci, Molimo Vas da svu komunikaciju vezanu za online kupovinu robe usmjerite putem e-maila podne-obloge@interijermarko.hr ili chat-a dostupnog na dnu stranice interijermarko.hr. Telefonske linije neće biti dostupne. Naš tim će poduzeti sve mjere da Vaše narudžbe budu isporučene u najkraćem roku. Za sve upite stojimo Vam na raspolaganju! Vaš Interijer Marko

ČESTA PITANJA


1.  KOLIKO DUGO TREBAM ČEKATI NA DOSTAVU ROBE?
Robu koju ste naručili šaljemo putem vanjskih suradnika : HPekspres/Lagermax, ovisno o veličini paketa. Roba stiže na vašu adresu najčešće u roku od 1-5 radnih dana, a krajnji rok za dostavu robe je 7 dana od dana kada otpremimo vašu narudžbu. 


2.  KOLIKA BI BILA CIJENA DOSTAVE?
Cijena dostave za sve pakete do dva metra dužine biti će vam vidljiva u košarici prilikom vaše narudžbe na online trgovini Interijer Marko.  Ukoliko vam je potreban proizvod u dimenzijama većim od dva metra pošaljite nam upit na mail: podne-obloge@interijermarko.hr s podacima o

  • vašoj lokaciji,
  • proizvodu koji vas zanima,
  • količini / dimenzijama istog

i naš tim će vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku! Cijena dostave će ovisiti o težini paketa i vašoj udaljenosti.
Iznimka su paletizirane pošiljke (laminata, parketa i LVT podova) čija je cijena također na upit.


3.  ISPORUČUJETE LI ROBU NA OTOKE I KOJA BI BILA CIJENA DOSTAVE?
Isporučujemo robu na većinu hrvatskih otoka. Ukoliko niste sigurni da se na vaš otok vrši dostava od strane gore spomenutih dostavnih službi, prije naručivanja provjerite informacije o dostavi kontaktiranjem naše trgovine. O cijeni dostave pročitajte pitanje broj 2.


4.  MOŽE LI SE PLATITI POUZEĆEM?
Sve narudžbe koje su izvršene putem online trgovine Interijer Marko isporučuje HPekspres koji omogućava plaćanje pouzećem. Svu robu veću od 2 metra koja se mora prethodno naručiti putem e-maila isporučujemo putem dostavne službe Lagermax i u tom slučaju je jedini način plaćanja uplata na naš račun ili online kartična naplata s mogućnosti plaćanja na rate. Nakon što zaprimimo vašu uplatu robu pripremamo i šaljemo na vašu adresu. Podatke o uplati vam šaljemo u ponudi/predračunu.


5.  KOJI JE NAČIN PLAĆANJA I MOŽE LI SE PLATITI KARTICOM NA RATE?
Proizvode naručene na online trgovini Interijer Marko možete platiti na sljedeće načine:

  • putem predračuna općom uplatnicom (na šalteru pošte, Fine, banke i sl) ili internet bankarstvom
  • pouzećem (ako je isporuka robe putem HPekspres-a)
  • putem Payway sustava kartične naplate online (kartična naplata online putem linka uz mogućnost plaćanja na rate - MasterCard, Visa i Diners karticama do 12 rata bez kamata i naknada, Maestro karticama jednokratno.

6.  MOŽE LI SE DOBITI R1 RAČUN?
Može. Za R1 račun upišite podatke firme pri kreiranju narudžbe ili nam pošaljite mail na podne-obloge@interijermarko.hr i navedite sve podatke potrebne za izdavanje istog (naziv, adresa, OIB, kontakt).
NAPOMENA: Za izdavanje R1 računa na ime firme  potrebno je izvršiti uplatu od strane iste.


7.  ŠTO AKO MI SE ISPORUČI ROBA OŠTEĆENA U PRIJEVOZU?
U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva prilikom preuzimanja pa Vas molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo da nas tada kontaktirate na email podne-obloge@interijermarko.hr te ćemo po povratku oštećenog proizvoda u originalnoj neraspakiranoj ambalaži poslati novi proizvod ili zamjenski, prema dogovoru, ukoliko naručenog više nema na stanju. U slučaju da niste zadovoljni proizvodom, isti možete vratiti unutar 14 dana od primitka. Više informacija o povratu robe pročitajte na „Povrati i zamjene“.


8.  MOŽE LI VAM SE POSLATI NACRT PREMA KOJEM BI HTJELI DA SE ISKROJI TEPISON?
Može. Na naš mail: podne-obloge@interijermarko.hr pošaljite sliku Vašeg nacrta sa svim naznačenim dimenzijama prema kojem ćemo, ukoliko je moguće, iskrojiti Vaš tepison.