1.  KOLIKO DUGO TREBAM ČEKATI NA DOSTAVU ROBE?

Robu koju ste naručili šaljemo putem vanjskih suradnika : HPekspres/Lagermax, ovisno o veličini paketa. Roba stiže na Vašu adresu najčešće u roku od 2-5 radnih dana, a krajnji rok za dostavu robe je 7 dana od dana kada zaprimimo Vašu narudžbu.

2.  KOLIKA BI BILA CIJENA DOSTAVE?

Cijena dostave za sve pakete do dva metra dužine biti će Vam vidljiva u košarici prilikom Vaše narudžbe na našem web shop-u.  Ukoliko Vam je potreban proizvod u dimenzijama većim od dva metra pošaljite nam upit na mail: podne-obloge@interijermarko.hr s podacima o

- Vašoj lokaciji,

- proizvodu koji Vas zanima,

- količini / dimenzijama istog

i naš tim će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku! Cijena dostave će ovisiti o težini paketa i Vašoj udaljenosti.
Iznimka su paletizirane pošiljke (laminata, parketa i LVT podova) čija je cijena također na upit.

3.  ISPORUČUJETE LI ROBU NA OTOKE I KOJA BI BILA CIJENA DOSTAVE?

Isporučujemo robu na većinu hrvatskih otoka. O cijeni dostave pročitajte pitanje broj 2.

4.  MOŽE LI SE PLATITI POUZEĆEM?

Sve narudžbe koje su izvršene putem web shop-a isporučuje HPekspres koji omogućava plaćanje pouzećem. Sve narudžbe koje izvršite putem upita isporučuje Lagermax i u tom slučaju je jedini način plaćanja uplata na naš račun ili online kartična naplata s mogućnosti plaćanja na rate. Nakon što zaprimimo Vašu uplatu robu pripremamo i šaljemo na Vašu adresu. Podatke o uplati Vam šaljemo u ponudi/predračunu.

5.  KOJI JE NAČIN PLAĆANJA I MOŽE LI SE PLATITI KARTICOM NA RATE?

Proizvode naručene na našem web shop-u možete platiti na sljedeće načine:

putem predračuna općom uplatnicom (na šalteru pošte, Fine, banke i sl) ili internet bankarstvom

pouzećem (ako je isporuka robe putem HPekspres-a)

putem Payway sustava kartične naplate online (kartična naplata online putem linka uz mogućnost plaćanja na rate - MasterCard, Visa, Maestro i American do 12 rata bez kamata i naknada, Diners 6 rata bez kamata i naknada

6.  MOŽE LI SE DOBITI R1 RAČUN?

Može. Za R1 račun upišite podatke firme pri kreiranju narudžbe ili nam pošaljite mail na podne-obloge@interijermarko.hr i navedite sve podatke potrebne za izdavanje istog (naziv, adresa, OIB, kontakt). 

NAPOMENA: Za izdavanje R1 računa na ime firme  potrebno je izvršiti uplatu od strane iste. 

7.  ŠTO AKO MI SE ISPORUČI ROBA OŠTEĆENA U PRIJEVOZU?

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva prilikom preuzimanja pa Vas molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo da nas tada kontaktirate na email podne-obloge@interijermarko.hr te ćemo po povratku oštećenog proizvoda u originalnoj neraspakiranoj ambalaži poslati novi proizvod ili zamjenski, prema dogovoru, ukoliko naručenog više nema na stanju. U slučaju da niste zadovoljni proizvodom, isti možete zamijeniti ili vratiti unutar 7 dana od primitka, no molimo da se prethodno obratite na WEBSHOP email adresu podne-obloge@interijermarko.hr.

Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

8.  MOŽE LI VAM SE POSLATI NACRT PREMA KOJEM BI HTJELI DA SE ISKROJI TEPISON?

Može. Na naš mail: podne-obloge@interijermarko.hr pošaljite sliku Vašeg nacrta sa svim naznačenim dimenzijama prema kojem ćemo, ukoliko je moguće, iskrojiti Vaš tepison.